ΟΧΙ

ΟΧΙ
ΟΧΙ και από τους Γερμανούς ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ

Κυριακή 21 Μαΐου 2017

Βία κατά γυναικών στην Τουρκία




Στην Αττάλεια η 20 ετών Ντιλάι Οζέλ την ώρα που γυρνούσε σπίτι περπατώντας μαζί με την θεία της και την μητέρα της. Υπέστη λεκτική και σωματική επίθεση από τον Β.Τ. Ο Β.Τ. έσβησε τσιγάρο στον λαιμό της , ενώ η ίδια δήλωσε πως ¨Οι γιατροί μου είπαν πως το τραύμα θα μείνει. Ζητώ να τιμωρηθεί με την πιο μεγάλη ποινή ¨.
To περιστατικό συνέβη στις 18:40 στο Μουράτπασά της Αττάλειας, όταν τττριες γυναίκες την ώρα που περπατούσαν δέχτηκαν την επίθεση του Β.Τ. Η Ντιλάι Οζέλ ανέφερε πως είχαν επιστρέψει από το αεροδρόμοι, είχαν παρκάρει σε πλαϊνό δρόμο το αυτοκίνητο τους και επέστρεφαν στο σπίτι. Εκείνη την ώρα και ενώ η θεία της κάπνιζε, ο Β.Τ. το ένα από τα δύο άτομα που ερχόταν από την αντίθετη πλευρά τους είπε ¨Μα σε τι χάλι έφτασε η χώρα αυτή, οι γυναίκες καπνίζουν στον δρόμο. Σαν τις πουτάνες¨.  Τότε και ενώ δεν βρισκόταν άλλος γύρω η μητέρα της Οζέλ αντέδρασε λέγοντας πως ¨Σε εμάς το είπατε ; Εδώ είναι μια ελεύθερη χώρα. Δεν μπορείτε να ανακατεύεστε στα τσιγάρα που κάνω¨.

ΑΦΟΥ ΤΟΝ ΚΥΝΗΓΗΣΑΝ 5 ΤΕΤΡΑΓΩΝΑ ΤΟΝ ΕΠΙΑΣΑΝ ΠΟΛΙΤΕΣ
Η Ντιλάι Οζέλ περιγράφει το περιστατικό ως ακολούθως: Το άτoμο που αργότερα έμαθα πως λέγεται Β.Τ. μας είπε ¨ Γιατί ξύνεστε ;¨ και μας έβρισε λέγοντας ¨Άντε πάτε να γαμηθείτε¨ . Η Οζέλ είπε πως μετά από αυτό, έσφιξε τον λαιμό της μητέρας μου και την έσπρωξε και είπε: ¨ Βλέποντας πως επιτέθηκε στην μητέρα μου, ενεπλάκην και εγώ. Και ενώ προσπαθούσα να τους χωρίσω, αυτός πάτησε στον λαιμό μου το τσιγάρο που κρατούσε στο χέρι του. Εγώ πετάχτηκα από τον πόνο και αυτός άρχισε να φεύγει. Μετά από κυνηγητό 5 τετραγώνων με την βοήθεια πολιτών συνελήφθη. Αμέσως ενημερώσαμε την αστυνομία.

Οι ειδικοί μου είπαν πως πρόκειται για έγκαυμα δεύτερου βαθμού, ότι το κάψιμο από τσιγάρο είναι μόνιμο και ότι θα χρειαστώ αισθητική επέμβαση. Θα φέρω πια σε όλη μου την ζωή το ίχνος από την επίθεση του. Φτάσαμε να μην μπορούμε να περπατήσουμε στον δρόμο, Ζητώ να τιμωρηθεί με την πιο μεγάλη ποινή¨
 ΠΗΓΗ








…………….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου